Mijn eerste dag in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Loes Wolthuis - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag in Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Loes Wolthuis - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag in Dubai

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

11 Augustus 2005 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo iedereen!

Ik heb deze site gemaakt voor alle mensen die me kennen en geïnteresseerd zijn in hoe t in Dubai met me gaat. Zoals je misschien wel weet ben ik hier voor 5 maanden om voor mijn studie (International Business and Management) stage te lopen.
Gelukkig had ik via internet al een kamer gevonden in Dubai (woonruimte is echt heel duur hier) en mijn roommate kwam me ophalen van het vliegveld in Dubai.
De villa waar ik in zit is echt geweldig, heel nieuw en schoon. Woonruimte in Dubai is heel duur en ik slaap dus ook met een ander meisje op een kamer. De kamer is groot, veel kastruimte, airco, wireless internet, aangrenzende badkamer, tv, dvd, koelkast en koud en warm drinkwater. De kamer wordt elke dag schoongemaakt. Er is een grote keuken met wasmachine waar ik gebruik van kan maken en een grote tuin met zwembad. T is echt super, maarja daar betaal ik dan ook wel wat voor!
Ook de locatie is mooi, ik woon in de veiligste buurt van Dubai, winkels op loopafstand en zelfs de beste discotheken zijn 5 minuten lopen. T is dicht bij Sheikh Zayed Road (het 'New York' van t Midden Oosten) waar t bedrijf in 1 van de hoge torens zit. Zelfs t strand is 1 straat verderop (maar waarschijnlijk ben ik meer te vinden in ons zwembad... want t is te heet op t strand). Alles wat meer dan 5 minuten lopen is bereik je met een taxi dus elke dag zal ik om 8 uur met de taxi naar m'n werk moeten gaan. Ik ben heel benieuwd naar de mensen en het werk dat ik zal gaan doen. Nog even een paar dagen vakantie en dan begin ik mijn stage.

Ik hou jullie op de hoogte.

  • 11 Augustus 2005 - 13:00

    Aura:

    ey dushi msi je nu al man.hahaha

  • 11 Augustus 2005 - 14:06

    Jolanda:

    leuke site, en nu bijhouden he,
    mamsie

  • 12 Augustus 2005 - 20:21

    Nellie Vd Draai:

    De buurtjes zijn weer eens gezamenlijk aan de bbq, ( in de kou met fleece trui aan) Je vader heeft erg genoten van zijn rib-eye, moet je in januari toch vaker voor hem bakken hoor.

  • 12 Augustus 2005 - 20:29

    Ellen Cornelissen:

    onze buikjes zijn weer gevuld. De bbq was lekker. Heb je ook lekker gegeten? Je krijgt de groetjes van ons en een dikke kus!

  • 12 Augustus 2005 - 21:07

    Gina Schat:

    Hoi Loes wat leuk dat wij jou nu kunnen volgen, wij zijn net weer terug van onze vakantie maar wij zullen hier vaak komen kijken, heel veel succes daar.
    Tot nu toe klinkt het goed waar je woont, groetjes van ons

  • 13 Augustus 2005 - 06:20

    Papsie:

    Leuk hoor, veel plezier!
    Waar blijven de foto's .....

  • 13 Augustus 2005 - 10:18

    Nienke:

    Hey loesje, leuk dat we zo wat dingen van je horen. Zet je er ook nog ff foto's op?? Nog heel veel plezier daar en succes straks met je stage! xx je zusje

  • 13 Augustus 2005 - 12:33

    Opa En Oma:

    We hebben je verslag met heel veel belangstelling gelezen. Fijn, om zo op de hoogte te blijven.
    hart.groeten kus, Opa

  • 13 Augustus 2005 - 13:50

    Martin Schat:

    Wat geinig dat we jouw stage in Dubai hier kunnen volgen. Ik wens je heel veel plezier en succes. Groetn en un klain kussie uut Grunn van dien Oompie Martin. Doeiii

  • 13 Augustus 2005 - 20:19

    Kila:

    Hee loes.. wat leuk dat we dit zo allemaal kunnen volgen.. zo te horen heb je een leuk huisje..heel veel succes met je stage dikke kus je nichtje

  • 14 Augustus 2005 - 10:20

    Wilmi:

    Hoi Loes
    Wat een ervaring zal het zijn om daar in je eentje te verblijven!Wat je er over schrijft klinkt wel heerlijk Zeker de temperatuur daar.Zeg ik natuurlijk vanuit ons regenachtige "kikkerlandje"
    Leuk om je via deze site te volgen Heel veel succes bij je stage en geniet er maar van . We horen wel weer!Groetjes van de hele familie! Wilmi

  • 14 Augustus 2005 - 12:53

    Jan Roelof:

    Hoi Loes! Net je 'eigen site' ontdekt. Sjiek hoor, daar beneden! Veel succes met alles en hou ons op de hoogte. Wij zijn net terug uit Frankrijk. *** Julia en Roel

  • 14 Augustus 2005 - 17:01

    Dorine:

    hey loes!!!
    leuk om je dagboek te lezen. ik ga het zeker volgen. heel veel succes
    groeten van ons allemaal.

  • 14 Augustus 2005 - 18:00

    Tessa (van Odeon):

    Heeej Loes!! Ik zag in je msn deze site staan...! Ik wist niet dat je zo ver op stage was....wel super tof lijkt het me daar! Ik wens je veel plezier en ik zal wel af en toe een kijkje nemen...want ik ben wel nieuwsgierig!Veel plezier!!
    Kus Tessa

  • 14 Augustus 2005 - 18:03

    Nasir:

    Ey I'm happy u live in good neighbourhood all i wanna say is have fun n they'll be good to u. :)

    xxx
    Nas

  • 15 Augustus 2005 - 16:34

    Martine:

    heey meis.. wat cool dat we zo kunnen volgen van jij zoal hele dagen daar doet.. nou hoor het al weer strand, discotheken.. dus gaat lekker.. heel veel succes xxx martine

  • 15 Augustus 2005 - 17:42

    Conny:

    Hi Loes,
    Gezellig zo om contact te houden. Ben benieuwd hoe het je daar vergaat.
    Hier alles okay. Zijn weekend bij oma geweest en hebben met haar en B Karsten een puzzelrit gereden. Wien en Robin hadden Renée naar ponykamp in Den Ham gebracht en bleven daarna ook slapen in V. Pieter en ik zijn net terug en gaan ons voorbereiden op de bruiloft van P's zoon op vr 26e, en daarna naar het weekend in Weerselo. Jammer dat je er dan niet bij kunt zijn, maar misschien hebben we tegen die tijd weer wat nieuws van je en kunnen we dat aan oma vertellen, of laten lezen zelfs.
    Succes!! en groetjes, ook van Pieter.

  • 16 Augustus 2005 - 14:08

    Kirsten Van Werven:

    hey loes! heel veel plezier daaro in dubai en suc6 met je stage!

    kirsten

  • 19 Augustus 2005 - 21:19

    Alma:

    Hi Loes,
    Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Je eerste stagedagen zullen er op zitten - en...? Je hebt natuurlijk sowieso een heel speciaal en extravagant land(je) uitgezocht, met 't enige 'man made'object (op de Chinese Muur na) dat je vanuit de ruimte kunt zien... Vergeet je niet je site af en toe bij te werken? Heel veel plezier daar! Groetjes van Theo, Alma & Yonna

  • 21 September 2005 - 16:22

    Ricky J:

    Die Gekkuh leosjuh...zit nu in V.A.E.!!! tiSz n andere wereld waar juh hopelijk veel bezieswaaridheid kunt op doen bij deze....heb plezier!!!!

  • 24 November 2005 - 16:23

    Jeroen Van Essen:

    Hallo Loes,

    Ik vertrek 30 nov naar Dubai. ga daar werken voor een nieuw bedrijf 2creative. misschien zin om een keer te meeten

    groeten jeroen van essen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Loes
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 109804

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2005 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: